در این عصر پرشتاب تحولات، در این دنیای پر از ایده‌های نو و خلاق، در این برهه از تاریخ که وطن  عزیزمان بیش از هر زمان دیگری به شکوفایی، نوآوری و امید نیازمند است، ما در جوپار گرد هم آمده‌ایم تا رسالت خطیری را بر دوش بگیریم.امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا شاهد تولد نهادی نوپا باشیم، نهادی که ایده شکل گیری آن نه از پس افتادن سیبی از درخت و نه برای شکافتن هسته یک اتماست. جوپار، حاصل تلاش‌ها و آرزوهای جوانانی است که می خواهند گوهر گرانبهای عمر خود را در مسیر سخت ورود به جاده کسب و کار در ایران خرج کنند.

هدف ما همراهی و کمک به صاحبان ایده‌ها و کارآفرینان در مسیر تحقق رویاهایشان است. ما می‌خواهیم با تخصص و تجربه خود، گامی در جهت رونق و شکوفایی کسب‌وکارهای ایرانی برداریم.

راهی که در پیش داریم، هموار و آسان نخواهد بود. چالش‌ها و موانع بسیاری در انتظار ماست چرا که ورود به بازاری که هر روز، پیام خداحافظی یک نخبه و کارآفرین در شبکه های اجتماعی منتشر می شود و اقتصادی که با یک سلام دچار رکود و با یک خداحافظی دچار تورم می شود بسیار سخت و طلقت فرساست. حال تصور کنید که تهیه دیتاهایی که بتواند ریسک سرمایه گذاری را به خوبی ترسیم کند چقدر سخت خواهد بود. با همه این ها امروز بذر امید در دل ما جوپاری ها کاشته شده. دوستان جدیدی امروز به ما ملحق شدند و همکاری های جدیدی در آستانه شکل گرفتن است.

ما به آینده‌ای روشن و پرامید ایمان داریم. آینده‌ای که در آن، جوپار به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های مشاوره کسب‌وکار در ایران شناخته خواهد شد. آینده‌ای که در آن، شاهد شکوفایی و رونق کسب‌وکارهای ایرانی خواهیم بود و  کسی دیگر از سانسور و فیلتر و تحریم نگوید. آینده ای که برای دسترسی به اطلاعات و داده نیاز به وی پی ان نباشد و برای پیچ کردن ایده ها در اکوسیستم بین الملل و از ترس تحریم نگوییم مرتضا هستم از خاورمیانه.

اما این آینده، بدون مشارکت و همراهی شما عزیزان امکان‌پذیر نخواهد بود. از شما می‌خواهیم که در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و پشتیبان ما باشید. ما به ایده‌ها، نظرات و انتقادات سازنده شما نیازمندیم.

به امید فردایی که تمام دیروزها در مقابل شکوهش زانو بزنند.

با تشکر از شما.

مرتضی محمدیمشاهده نوشته ها

Avatar for مرتضی محمدی

مرتضی محمدی | فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی | روابط عمومی استراتژیک | Digital PR | داستان برند | روابط عمومی داده محور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *