درباره این ویدئو
این ویدئو یک رویکرد جامع برای کمپین بازاریابی 360 درجه را با تاکید بر چهار مرحله کلیدی نشان می دهد:
- هدف : هدف کمپین را به وضوح تعریف کنید.
- تعریف بودجه: برای کمپین بودجه تعیین کنید.
- تبیین مخاطبان: مخاطبان هدف را شناسایی و درک کنید.
- ایجاد نمایه کاربری: یک نمایه کاربری با عناصر مختلفی مانند وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی، اپلیکیشن موبایل، هویت بصری، تبلیغات زیر خط و بالای خط، ایمیل، بازاریابی ویدئویی، رویدادها و بازاریابی تأثیرگذار ایجاد کنید.
سخنران تاکید می کند که یک استراتژی 360 درجه ، تهاجمی، پرهزینه و نیازمند منابع است.
بدون دیدگاه