درباره این ویدئو

این ویدئو یک رویکرد جامع برای کمپین بازاریابی 360 درجه را با تاکید بر چهار مرحله کلیدی نشان می دهد:

  • هدف : هدف کمپین را به وضوح تعریف کنید.
  • تعریف بودجه: برای کمپین بودجه تعیین کنید.
  • تبیین مخاطبان: مخاطبان هدف را شناسایی و درک کنید.
  • ایجاد نمایه کاربری: یک نمایه کاربری با عناصر مختلفی مانند وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی، اپلیکیشن موبایل، هویت بصری، تبلیغات زیر خط و بالای خط، ایمیل، بازاریابی ویدئویی، رویدادها و بازاریابی تأثیرگذار ایجاد کنید.

سخنران تاکید می کند که یک استراتژی 360 درجه ، تهاجمی، پرهزینه و نیازمند منابع است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *