نگاهی به فعالیت های حرفه ای و تحصیلی مرتضی محمدی
درباره مرتضی
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، روابط بین الملل و دانشجوی مدیریت اجرایی.
تحصیل در دانشگاههای سطح اول ایران و تعامل و همکاری با شرکتهای برجسته ایرانی و اروپایی باعث شده تا بتوانم مسیر ارتباط پرثمری را بین شرکتهای ایرانی و خارجی تدوین نمایم. توانایی من در نگارش و اجرای استراتژیهای ارتباطی سازمانها باعث شده تا بهعنوان یک فعال حوزه روابطعمومی، هویت و اعتبار برندها و شرکتها را ارتقا دهم.
- ارتباط استراتژیکپل ارتباطی ذینفعان و اهداف سازمان
- روابطعمومیمدیریت نحوه انتشار اطلاعات
چشمانداز حرفهای
در چشمانداز کار من، آشنایی و بهرهگیری از روندهای روز روابطعمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و از این منظر تلاش کردهام تا با تدوین صحیح و دقیق استراتژی روابطعمومی سازمانها، از نقش دادهها و تحلیلهای که به ارتباط مؤثرتر سازمان کمک میکند غافل نشوم. حال مشتاقانه آمادهام که از این توانمندیها برای ورود به چالشهای جدید استفاده کنم تا در کنار تیم متخصصان، اثرگذاری دقیق و حساب شدهای بر روند شرکت شما بگذارم.
ماحصل کاری من
مرتضی چیکارا کرده؟
روابط عمومی مبتنی بر داده، یکی از روشهای نوین در حوزه روابط عمومی است. با استفاده از فناوری و روشهای تحلیلی جدید، میتوان شاخصهایی برای سنجش میزان فعالیتهای روابط عمومی نوین تعیین کرد. این روش، میتوان اثرگذاری فعالیتها و اقدامات روابط عمومی را در قالب کمی و نه صرفا کیفی بررسی کرد.
روابط عمومی مجازی، یکی از روشهای نوین در حوزه روابط عمومی است. با توجه به رشد استفاده از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، روابط عمومی مجازی به شرکتها اجازه میدهد تا با مخاطبان خود در ارتباط باشند و از آنها بازخورد دریافت کنند. برای مدیریت روابط عمومی مجازی، ابزارهای متعددی وجود دارند که به شرکتها کمک میکنند تا فعالیتهای خود را در فضای مجازی پیگیری کنند.
در سال 2022، روابط عمومی استراتژیک به عنوان یکی از روشهای مهم در حوزه روابط عمومی شناخته شده است.
با توجه به رشد شرکتهای نوپا و استارتاپها، استفاده از روابط عمومی استراتژیک برای جذب سرمایهگذاران، جذب استعدادها و رشد پایگاه مشتری بسیار حیاتی است
مدیریت بحران، فرآیندی استراتژیک است که در برابر وقوع رویدادها و شرایط غیرمنتظره، سازمانها را برای مقابله با آنها آماده میسازد.
مدیریت رسانه به سازمانها کمک میکند تا ارتباطات خود را بهبود بخشند، برندسازی کنند، بازاریابی انجام دهند و روابط عمومی خود را مدیریت کنند
روابط عمومی، مجموعهای از فعالیتهای برنامهریزی شده یک سازمان است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروههایی که با آن در ارتباطاند، انجام میدهد.
داستان برند، یکی از روشهای نوین در حوزه روابط عمومی است. با استفاده از داستانهای جذاب و مفهومی، برندها میتوانند ارتباطات خود را با مخاطبان تقویت کنند. داستان برند، به شرکتها کمک میکند تا بازاریابی خود را بهبود بخشند، ارتباطات خود را با مخاطبان تقویت کنند و برند خود را بهتر معرفی کنند.