این ویدئو مفهوم «فریمها» را مورد بحث قرار میدهد. فریمها ساختارهای ذهنی هستند که دیدگاههای ما و نحوه تفسیر ما از جهان را شکل میدهند. این فریمها به یک میدان انرژی تشبیه شده اند که از ذهن آگاه ما در برابر ایده های خارجی محافظت می کند. هنگامی که دو فریم با هم تماس پیدا می کنند، برای تسلط در فرآیندی که به عنوان “برخورد” توصیف می شود، رقابت می کنند.
فریم قویتر، قاب ضعیفتر را جذب میکند و بر دیدگاه فردی با کادر ضعیفتر تأثیر میگذارد. این مفهوم به ویژه در محیط های تجاری کاربردی است، جایی که نتیجه جلسات و مذاکرات را می توان بر اساس چارچوبی که غالب است تعیین کرد.
درک و کنترل فریمها در کار شما بسیار مهم است، زیرا قدرت، اقتدارو موقعیت شما را ساماندهی می کند. همه آگاهانه یا ناآگاهانه از فریم استفاده می کنند و مدام در حال برخورد و رقابت برای تسلط هستند. نکته کلیدی این است: “فریم را در اختیار داشته باش، بازی را برنده شو.”
بدون دیدگاه