درباره این ویدئو

این ویدئو سیر تحول روابط عمومی (PR) و روندهای آتی آن را مورد بحث قرار می دهد و تأثیر رسانه های دیجیتال بر روابط عمومی را برجسته می کند و به افزایش تصاعدی استفاده از رسانه های اجتماعی در دو دهه گذشته اشاره می کند.
این ویدئو بر اهمیت سنجه های قابل اندازه گیری و بازگشت سرمایه (ROI) در ارزیابی تلاش‌های روابط عمومی تأکید می‌کند. این نشان می دهد که متخصصان روابط عمومی آینده باید با این تغییرات سازگار شوند و از رسانه های دیجیتال به طور موثر برای رشد و تأثیر در صنعت استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *