درباره این ویدئو

فعالیت های بازاریابی امروزی را می توان به سه دسته تقسیم کرد: بالای خط (ATL)، زیر خط (BTL) و میان خط (TTL). در اصل، این خط برای تمایز بین عملیات بازاریابی با دسترسی وسیع (بالای خط) و عملیات با دسترسی محدود (زیر خط) استفاده می شود.
این ویدئو مفاهیم بازاریابی مرتبط با ATL، BPL و TTL در بازاریابی دیجیتال را مورد بحث قرار می دهد. سخنران جنبه های مختلفی از جمله برنامه ریزی کمپین ها، استفاده از کانال های رسانه ای مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه ها و ایجاد آگاهی مصرف کننده در مورد محصولات را پوشش می دهد. اهمیت اشتراک و دستیابی به مخاطب هدف از طریق استراتژی های رسانه ای مختلف مورد تاکید قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *