درباره این ویدئو

این ویدئو با تمرکز بر مفاهیم رسانه‌های paid, owned, and earned به بررسی هر یک از این نوع رسانه ها می پردازد رسانه های پولی شامل تبلیغات سنتی و آنلاین است، در حالی که رسانه های متعلق به کسب و کارشامل رسانه هایی هستند که تحت کنترل شرکت اند. مانند محتوای وب سایت و پست های رسانه های اجتماعی. رسانه‌های کسب‌شده به محتوای ایجاد شده توسط دیگران، مانند نظرات، اشتراک‌گذاری اجتماعی، و تأییدها اشاره دارد.

تمایز بین این سه نوع برجسته شده است، و تأکید می شود که رسانه های پولی و دارای مالکیت توسط شرکت کنترل می شوند، در حالی که رسانه های کسب شده به منابع خارجی متکی هستند. این متن بر اهمیت استفاده از هر سه نوع در کمپین های بازاریابی برای دسترسی موثر به مصرف کنندگان در پلتفرم های مختلف و جلب اعتماد تاکید می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *